Thoughts for every day [100]

Mă gândeam să pun Nr. 100 ceva special, dar a devenit special pentru că, pentru mine, reprezintă ceva. Exclama alaltăieri fishuc “- Doamne, da’ optimistă mai eşti.” Da, pentru că întotdeauna mi s-au aranjat lucrurile în viaţă, poate nu aşa cum mi-am dorit, ci mai bine.

Ştiu că e greu pentru toată lumea, indiferent dacă e vorba de relaţie, de lispa unui loc de muncă, de rate întârziate la bancă, de taxe neplătite, de probleme în familie sau la şcoală. Am evitat să scriu despre asta, deşi sunt conştientă că, dincolo de ceea ce scriu eu, există lucruri mai grave, mai importante, mai serioase.

Încerc să mă detaşez de ele, să nu devină o frustrare zilnică, deşi nu mi-am găsit încă de muncă, iar taxele şi facturile nu se mai opresc, dincolo de visul englezesc pe care îl trăiesc. E mai bine, cred, să îţi găseşti un echilibru între speranţă şi bunăvoie, fără să cazi în capcana naivităţii, dar nici în cea a disperării.

Necazurile vieţii au intenţia de a ne face mai buni, nu mai amari. E cumva ironic să auzi asta din wordpress-uiala unui Grapefruits? O zi frumoasă vă urez, de azi şi pentru totdeauna.

4 thoughts on “Thoughts for every day [100]

  1. O zi cat mai minunata si tie, din partea altui optimist care e de acord cu ce ai scris🙂
    Azi si mereu sa zambesti in fiecare clipa!🙂

  2. Hmm … eu n-aș zice că e ironic.🙂 E firesc, dar asta nu-ți știrbește grapefruitianismul sau orice altceva. Și eu am ajuns la concluzia asta acum câțiva ani și de-atunci nu mă mai mir.

Împarte o felie de grapefruit :)

