Shame on me [2]

Am uitat de momentele când am fost un om răzbunător, naivă în răutatea mea. Am uitat de momentele când am minţit, când am făcut lucruri urâte pe la spatele altora, lăsând toate astea în urmă, pentru că am hotărât eu, la un moment dat, să mă schimb. De parcă asta ar fi îndreptat lucrurile pentru cei pe care i-am rănit.

Am vrut scuze, când eu n-am putut cere iertare. Am vrut sinceritate, când eu am minţit. Am vrut dreptate, când eu am fost nedreaptă. E atât de uşor să îţi găseşti ţie scuze, dar atât de greu să accepţi scuzele altora. E şi mai greu să îţi ceri scuze. Din frică să nu fii iertat. Sper să îmi fac puţin curaj şi să îmi cer scuze de la persoanele pe care le-am rănit, cu sau fără voia mea, cu sau fără ştiinţa lor.

11 thoughts on “Shame on me [2]

  1. Majoritatea nu își cer scuze pentru că în ziua de azi să recunoști că ai greșit e interpretat ca fiind o slăbiciune. De fapt e o tărie de caracter să spui: ”recunosc că am greșit față de tine: iartă-mă” Și aș mai spune că e ușor să îți ceri scuze, iertare e mai greu.

  2. “Am vrut sinceritate, când eu am minţit.” – BINGO! Ce detest eu la femei in special e faptul asta.. cand ele iti tot cer:”FII SINCER.. IUBESC SINCERITATEA, O ADOR, FII SINCER, TE ROG!”.. dar ele uita sa mai fie ce cer……

  3. A cere iertare şi a spune îmi pare rău poate fi greu dar dacă nu o faci sigur nu vei primi iertarea, aşa că de ce să îţi fie frică ca nu o vei primi dacă o ceri… “Cere şi ţi se va da…”

  4. […] în categoria ciorne şi un anume text citit dăunăzi m-a făcut să îl public. În respectivul articol, autoarea spunea că de multe ori îţi este frică să îţi ceri iertare pentru că poate nu vei […]

  5. Frumos gandit, bine scris, de citit si recitit pana imi fac (iar) curaj… Mi-am mai facut de cateva ori si am cerut iertare, dar cu siguranta mai am cateva greseli de indreptat.
    Se zice ca recunoasterea “bolii” e primul pas spre vindecare… Inseamna ca tu esti pe drumul cel bun. Mai ai putin…🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

