El cu maşină şi casă, tu cu fiţe şi frumoasă!

Luxul dă dependenţă. Şi comoditatea, la fel. Deşi, aş putea spune că, pe undeva, sunt unul şi acelaşi lucru. Nu e vorba de materialism, dar după ce ai avut iubit cu maşină şi apartament, e greu să ieşi cu altcineva care merge cu autobuzul şi abia îşi plăteşte chiria, pentru că n-are un loc de muncă stabil.

E valabil şi invers. Când eşti obişnuită cu un mod de viaţă normal, cu un iubit modest, iar apoi cu altul bogat- nu te simţi deloc în apele tale. Ştiu ce vorbesc, cu rochii împrumutate, cu bani împrumutaţi, ca să ţii pasul, cu momente penibile, cu prieteni fuduli şi prietene piţipoance.

Se zice că nu contează averea, dacă cei doi se înţeleg. Aş putea spune că pentru mine nu e atât de important aspectul acesta, pentru că am fost în ambele tabere şi ştiu ce mi-a lipsit într-un caz, dar şi ce-am avut în plus, în celalalt. Pe de altă parte, aş putea spune că cei bogaţi au mai multe probleme, poate şi mai multe pentru care să se certe.

Probabil cea mai mare avuţie e când cei doi reuşesc împreună să strângă la casa lor, când amândoi pun umărul şi muncesc- preţuind poate mai mult momentele când au cumpărat prima canapea împreună, prima lustră de la Ikea. Nu mai există expresii ca “e casa mea”, “e masina mea”, “sunt banii mei”. Ştiţi vorba aia: “poţi cumpăra o casă, dar nu poţi cumpăra un cămin.”

 

6 thoughts on “El cu maşină şi casă, tu cu fiţe şi frumoasă!

  1. 🙂 … dupa achizitie urmeaza montare si amplasare … iar apoi, cireasa de pe tort: momentul in care cei doi admira imbratisati reusita lor. si mai misto: in timp sunt multe momente din astea. 🙂

  2. Adevarat, nimic nu se compara cu satisfactia pe care o ai facand impreuna ceva, contribuind fiecare cu cate putin pentru a face lucruri marunte care adunate duc la ceea ce inseamna un ” camin”.
    E ca atunci cand impodobesti bradul de craciun, fiecare pune cate un glob, cate ceva dupa care la sfarsit ne luam in brate si admiram ceva ce am facut impreuna…e minunat.

  3. Hehe..si noi ieri ne-am luat canapea impreuna😛
    In apartamentul asta am “muncit” impreuna pentru o multime de chestii..si satisfactia de dupa nu se compara cu nimic.

  4. Mi-am amintit de cineva care tot zice ca el e speriat de chestii de genu:

    “Iubitule.. ce luam ? Plasma sau LCD ?” –😆

  5. Ce-ai scris pe aici mi-a amintit si fix de asta..

    Va rog.. Vizionati de la: 1:18 -> 2:39

    ..deci se pare ca Rock chiar stie ce spune =))

  6. Aici subscriu… totuşi se pune în balanţă şi riscul de a veni momentul când totul să fie împărţit.. Dar, vorba proverbului românesc:”Nu rişti nu câştigi!”

Împarte o felie de grapefruit :)

