După ce criterii îţi cumperi imprimanta?

Mi s-a părut întotdeauna fascinant să ai imprimanta ta- dacă ar fi şi convenabil, mi-aş scoate probabil blogul în format Word şi mi-aş imprima paginile ca să le am acolo, în cazul în care se gândesc ăştia de la WordPress să-mi blocheze accesul, iar eu să rămân zero.

Treaba cu imprimantele nu este însă atât de convenabilă pentru că, pe lângă costul de achiziţie, îţi dai seama în timp că mai bine scrii scrisori cu peniţa, mai bine îţi laşi pozele în calculator, mai bine îţi imprimi proiectele la Xeroxul de la Universitate. De câte ori n-ai fost în situaţia de mai jos:

Vă sună cunoscut: cartuşe uscate, cartuşe care nu pot fi refolosite, pentru că au cip de protecţie sau pentru că sunt de unică folosinţă, iar :arrow: imprimanta ta iubeşte doar cartuşele originale, pentru că e fiţoasă? Şi, dacă o laşi nefolosită, capul de redare se usucă şi îţi pare rău că imprimantele sunt de gen feminin şi că totul e atât de complicat, când tu îţi doreai defapt puţină accesibilitate şi modernitate.

M-am informat despre sistemul CISS ( un sistem de alimentare continuă cu cerneală) şi se pare că are foarte multe avantaje, în comparaţie cu cartuşele obişnuite sau refil-urile:

1. Au costuri de imprimare cu până la 95% mai ieftine;
2. Este practic, nu există pericolul scurgerilor sau defecţiunilor;
3. Calitatea de imprimare a sistemului CISS este similară cartuşelor obişnuite, deci nu există compromisul preţ-calitate;

Acest sistem, CISS, este folosit la imprimantele inkjet. Alimentarea se face printr-un sistem de capilare (furtunaşe) conectate la rezervoarele externe. Acest tip de cartuş permanent nu se usucă niciodată, de aceea nici nu e nevoie să fie înlocuite. Tot ce trebuie să faci, este să adaugi cerneală în rezervoarele exterioare atunci când nivelul acesta atinge 10% din capacitatea sa. Poţi alege între 4, 5, 6 sau 8 rezervoare exterioare, fiecare cu câte o culoare diferită.

9 thoughts on “După ce criterii îţi cumperi imprimanta?

  1. O imprimanta e buna la casa omului dar odata ce ai cumparat-o te stoarce de bani. Prietenul meu are imprimanta si am vazut cate probleme a avut si are cu ea in continuare. Se si ocupa cu asa ceva si vad si ca si altii au probleme destule cu ele. Asa ca luati-va CISS ca merita!🙂

    • Din câte am citit, dincolo de reclamă, imprimantele CISS par să fie destul de convenabile.
      Şi eu am 2 imprimante acasă, pe care le folosesc doar în cazuri urgente

  2. Buna Grapefruits! Te citesc de ceva timp si astazi am vazut postul asta si m-am gandit ca ti-as putea fi de ajutor referitor la imprimarea blogului in offline. Uite aici http://www.blogbooker.com/ este o mica aplicatie care iti transforma blogul intr-o carte in format .pdf, carte organizata foarte frumos – capitole, subcapitole, copiaza pozele, comentariile si astfel nu pierzi nimic. Nu te chinui sa il treci in word, e free si foarte utila, eu mi-am copiat tot blogul pana in 2011. Am scris si pe blogul meu despre ce si cum cu BlogBooker, daca intampini probleme. O zi frumoasa si keep blogging, esti bloggeritza mea preferata de citit pentru momentele de relaxare! Flory

  3. Putin offtopic.. Poţi face o exportare din panoul de control să salvezi textele scrise… Deasemena poţi downloada şi ariva media de fotografii😀 Eu am făcut asta şi am luat şi o platformă wordpress de pe sitel lor în caz că închid conturile gratuite vreodată şi într-un astfel de caz voi cumpăra un domeniu şi voi pune blogul în picioare în scurt timp😀

      • Acolo în stânga unde apare şi Panoul de control ai Utilitare/tools unde ai un buton de exportă şi îţi descarcă un fişier cu extensia xml parcă pe care îl salvezi pe calculator. Platforma wordpress o poţi donloda de pe wordpress.org, iar la instalarea ei pe un server personal e puţin mai dificil😀

Împarte o felie de grapefruit :)

