Nu există “nu pot”…

Mi-am amintit de un dialog din filmul Did you hear about the Morgans în care soţia, după un şir de evenimente neplăcute, îi zice soţului:

-O să fim atât de fericiţi când o să ajungem acasă…
-Dar deja suntem fericiţi, îi spune soţul.

Asta facem zi de zi. Amânăm momentul fericirii pentru viitor, iar în viitor regretăm trecutul. Mi-am promis să nu mă mai intereseze lucrurile negative, certurile, oboseala, beţele în roată. Sunt fericită. Am fost fericită şi în momentele grele, când spuneam că nu mai pot. Dacă n-aş mai fi putut, renunţam, iar acum aş fi regretat.

În timpul licenţei am pierdut jumătate din ceea ce lucrasem, asta cu puţin înainte de termenul de predare al lucrării. Am trântit trapa la laptop şi am zis că nu mai fac nimic, că dau în toamnă. Fetele de la cămin mi-au fost alături, şi familia, până şi voi. Am scos-o la capăt, cu un 9.95

Au fost momente când, indiferent de ce făceam, nu era îndeajuns. Am zis de atâtea ori “gata, nu mai pot” încât devenise încurajare, nu descurajare. Era de ajuns un zâmbet la zeci de lacrimi. Probabil unii oameni au nevoie de răni, ca să nu uite, iar alţii au nevoie să rănească, ca să poată îngriji după aceea.

Ce ne-am face fără momentele urâte din viaţa noastră? Am fi nişte clovni.

7 thoughts on “Nu există “nu pot”…

  1. Nu trebuie sa cedam asa usor si sa zicem “nu pot”. Orice e posibil, doar sa vrei.
    Si eu am trecut prin astfel de momente in care ma dadea batut, ca pan la urma sunt oameni… uneori nu mai putem duce si cedam.

  2. Eu daca vreau ceva cu adevarat…i will make it happen,no matter what!Sunt foarte incapatanata si pun mult suflet in ceea ce fac,si cand nu-mi iese fac :”Gata,nu mai vreau,sunt satula,da-o dracului de treaba etc”.Dar nu…vine mama si imi zice ca-i usor sa renunt ,si gandul ca doar cei slabi renunta ma impulsioneaza sa continui.Asa ai patit si tu cu licenta,era usor sa renunti,dar cu ajutorul celor dragi tie ai reusit sa depasesti totul cu bine.Si asa…totul e bine cand se termina cu bine:>

  3. Cat de adevarat.Sunt zile cand simtim ca o simpla piedica ne poate strica toata munca.Si sunt zile cand simiti ca nimic nu te poate opri doar pentru ca esti fericita.Ar fi bine sa avem grija sa ne uitam zilnic in jur si sa vedem ca sunt multe lucruri care ne fac fericiti si sa ne incurajam sa facem ce credeam ca nu se poate.

  4. Fara momente grele, nu le-am aprecia pe cele frumoase… totul are un rost in viata, numai ca nu intotdeauna il vedem noi… si atunci ne enervam, il loc sa luam lucrurile ca atare…

Împarte o felie de grapefruit :)

