I ♥ tenis

Ştiţi vorba “spune-mi cu cine umbli, ca să îţi spun cine eşti”? Acum 2 ani m-aţi fi găsit interesată la extrem de o pereche de tenişi All Star, roşii. Aş fi fost în stare să îmi dau bursa pe o lună pe o pereche de Converse. Oricum, e mai bine decât să fi zis că eram disperată după oje şi pudre, nu?

Acum, surprinzător, citesc ştirile despre fotbal, mă uit la tenis şi la snooker, chiar dacă nu ştiu toate regulile. Apropo de tenis, sperăm la o finală cu Federer câştigător. Ne făcusem zilele trecute o poftă şi am jucat badminton, pentru că la tenis sunt vărzucă, iar la fotbal mi-e frică să nu mă lovesc, deşi strig “gooooooool” înainte să dau cu mingea spre poartă.

Instructoarea de la sală mi-a zis că sunt un antitalent la sport, deşi aflasem asta în februarie, când am schiat pentru prima oară. Şi ce dacă?
Până la urmă, e aşa cum spune fratele meu : “1% e talent, iar restul de 99% e muncă!” – valabil şi în blogosferă! Dacă e să fac ceva în viaţă, o să îmi chinui talentul, până la propria satisfacţie.

18 thoughts on “I ♥ tenis

  1. Azi avem Novac vs Roger la tenis (US Open) Musai sa vezi :> Azi m-am culcat la dimineata din cauza lu`Nadal😆

    Mai avem Caroline Wozniacki vs Vera Zvonareva pe la 20:30 :> Sunt un fan al danezei😀

  2. Pentru mine tenisii sunt o binecuvantare, cat despre cantat, cu totii cantam, le cantam iubitilor, cantam vecinilor de sub dus, cantam in gand pe strada etc. Ce e atat de rau in a fi afon? N-am observat niciodata ca mi s-ar sparg geamurile de la apartament, deci inseamna ca si tu poti canta pana in momentul in care faci pagube materiale si morale😀

  3. Talentul il descoperi si-l cultivi… pentru munca, exista santiere! (vezi Banel Nicolita) :))
    Pentru cei care vor sa intre in polemica, sunt stelist, deci nu sunt rau, doar realist!

Împarte o felie de grapefruit :)

