Îmi aduci data viitoare…

Chiar dacă m-am mutat de puţin timp, doamnele de la magazin mă recunosc acum când mă duc să cumpăr pâine “Betty cea urâtă”, 2 grefe şi îngheţată cu ciocolată,.

E pentru prima oară când o vânzătoare îmi zice: -“N-am rest, dar îmi aduci tu data viitoare.” Fără gume orbit, fără bomboane mentolate, fără caiet de datorii😆

Şi uite aşa, îi zic eu să “lase aşa”, îmi mai zic ele “să aduc data viitoare”. Deja ştiu ce lapte îmi place, iar când mă duc să cumpăr făină mă întreabă: “-De data asta e pentru clătite sau pentru tăieţei?”

11 thoughts on “Îmi aduci data viitoare…

    • lasa ca si mie mai mi-au zis sa le aduc restul data viitoare, si nici ca mai m-am dus inapoi. pai ce, eu sa de ele cand in loc sa imi dea restul la paine imi dadeau gumite si bombonele? no way.

Împarte o felie de grapefruit :)

