Româncuţă cu acte în regulă!!!

Azi am fost şi mi-am luat buletinul românesc şi cartea de alegător! Am avut emoţii încă de ieri, am şi visat că m-am dus la ghişeu şi mi-au dat un buletin diferit de al vostru, cu poza în ceaţă. N-am scăpat de emoţii când am mers şi în realitate, spunându-mi funcţionarul că încă nu a venit, deşi trebuia să vină de vineri.

Până la urmă am aflat că a venit în biroul special care se ocupă cu cetăţenii străini. Hiuu! Mi s-a înmânat buletinul, e la fel ca al vostru, poza e ok, eu sunt fericită!!! Am fost şi până în vamă, ca să simţim spiritul libertăţii, facem şi ciorbă de burtă, ca să învăţ specialităţile culinare.

Buletinul expiră exact de ziua mea, peste 7 ani. Mi-am învăţat seria şi numărul, ce să mai, sunt extrem de fericită. De astăzi aveţi cu un om în plus la numărul de locuitori!

29 thoughts on “Româncuţă cu acte în regulă!!!

  1. Ohh…in sfarsit ai reusit.Meriti buletinul ala cu varf si indesat la cat te-ai chinuit sa fii o “romancuta cu acte in regula”.Felicitari..ma bucur pentru tine!

  2. Ma bucur pentru tine si eu sunt moldoveanca, din Suceava, dar sunt la master in Cluj si locuiesc aici. Oricum, cand ma intreaba cineva daca sunt din Ardeal zic cu foarte mare satisfactie ca is moldoveanca;)). Sa iti fie cu noroc si spor la toate sa ai.

  3. bun venit printre noi.imi creste inima cat o varza mie cand cineva din afara vrea sa vina la noi…fie si din vecini….un prieten din olanda e innebunit,nu mai poate,abaia asteapta sa se mute aici…la Bacau:>

  4. Bun asa, bun. Ne inmultim. Eu oricum ii consider romani si pe moldovenii de dincolo de Prut. Pe aia care se considera si ei. Din punctul asta de vedere, buletinul e doar un act. Dar te va ajuta mult. Felicitari !

  5. ” Buletinul expiră exact de ziua mea, peste 17 ani. ” — Cum adica peste 17 ani? Stiu ca perioada de valabilitate a buletinului e de 10 ani. Cel putin asa era cand mi l-am facut eu, acum 9 ani.
    Am inteles ca de la 1 ianuarie 2011 vor aparea buletinele biometrice. Noua carte de identitate va avea un format mai mic decat cel actual. Dimensiunile lui nu le vor depasi pe cele ale unui card bancar. Eu trebuie sa mi-l schimb anul urmator, deci ma voi pricopsi cu un astfel de buletin…biometric.

    Iti urez si eu.. bine ai venit in lumea saraciei, a foametei, a lipsei locurilor de munca, etc etc etc. Astea deja le stii si tu.

    >:D<

      • @ Chocolate Follie :
        Eu chiar sunt curioasa cum o sa arate un buletin biometric. Am inteles c-o sa avem si amprentele de la degetele mari pe el, ca imagine desigur; si forma unui ochi (scanarea retinei).😆 Asa am vazut o imagine pe google. :-??

    • @Delia…eu mi.am schimbat buletinul in primavara,a expirat dupa 4 ani,si toti ma credeau nebuna cand le spuneam ca trebuie sa imi schimb buletinul.si l.am intrebat pe nenea de la buletine de ce si mi.a explicat.cand il faci prima data expira dupa 4 ani…dupa aceea expira dupa 7 ani …abia dupa astia 21…ti.l face si expira dupa 10.o tampenie:))

    • @ Veverita :
      E mai bine ca s-au facut astfel de modificari in sistem, in sensul ca buletinul trebuie actualizat o data la 4 ani pentru inceput. Stii de ce? Buletinul care-l am acum e facut cand aveam 14 ani. Au fost destule intamplari cand mi s-a spus ca nu-s eu in poza.😆 De ce? Pai, acum am 23 de ani. Imagineaza-ti ca acum nu mai arat ca la 14 ani.😆 Cand a trebuit sa imi fac pasaport acum 3 ani, au zis ca nu-s eu cea din buletin, si a trebuit sa le aduc copie dupa permisul de conducere. Cred ca si cu asta voi intampina probleme. Cand am facut poza pentru el eram blonda, iar acum sunt bruneta.😆
      Corpul, in special chipul, se modifica destul de mult de la 14 pana la 18 sau 19 ani. Si din cauza asta au hotarat ca buletinul sa fie schimbat dupa 4 ani. De la 20 de ani pana la 27 (sa zicem), iar suferim mici schimbari. Din acest motiv buletinul se va schimba dupa 7 ani. Pe urma il schimbam din 10 in 10 ani, de fiecare data cand ne apare cate un rid.😆
      Apropos, nu iti place Bacaul?🙂

Împarte o felie de grapefruit :)

