imi aduci ceva bun?

Mi-am amintit o metoda de a spune “pa”. Am abuzat de ea cand eram mica. “-Imi aduci ceva bun?” era intrebarea mea cand mama sau tata plecau undeva. Indiferent ca imi aduceau paine de la iepuras (daca nu stiti, ma intrebati), o bombonica sau orice altceva, eu ma simteam bine pentru ca in felul acesta asteptarea era mai dulce.

Imi aduci ceva bun, intrebam, fara sa am ceva anume in minte. Eram tare nerabdatoare sa aflu daca o sa tina minte si daca chiar o sa imi aduca ceva. Am ramas si dezamagita, cand nu gaseam nimic in buzunar, dar asta nu ma facea sa renunt la “viciu”. Dupa ce pleci de pe blog, imi aduci ceva bun?

12 thoughts on “imi aduci ceva bun?

  1. Si eu aveam aseara pofta de ceva dulce si toate magazinele erau inchise…
    Cand eram mica, bunicul meu imi aducea in fiecare zi “pasa” cu dulciuri: Oua Kinder [Aveam doua cutii de dero Ariel sau Omo ce erau alea, daca le mai tii minte] pline, pline cu surprize de la ouale Kinder, batoane Twix sau ceva asemanator, desi cred ca existau astea pe vremea aia, Bonibon, suc, banane, fel de fel de prostii😀 EU nu ziceam sa-mi aduca ceva bun, eu livram “pasa” goala direct si o primeam plina…de asta era asa fain cand avea 4 ani :-<

  2. Si la noi era cu “imi aduci ceva bun”… numai ca nu insemna numai dulce.😀

    De fapt si acuma e.
    Cand ma duc la magazin sa cumpar ceva si il intreb pe fratele meu ce mai trebuie prin casa, imi spune “ceva bun”. :))

  3. Si la mine tot cu “imi aduci ceva bun” era . Ce vremuri !
    P.S Te-am trecut cu numele Grapefruits. Daca vrei sa modific, sa ma anunti.

  4. FJ13: foarte tare😆 Multumim!!! Ha ha ha, asta chiar a fost ceva bun :*

    Loryloo: eu inca abuz 8->

    Adrian: daca nu eram cuminte, nu eram cu el acum :p

    Hubba Bubba: mai ai pasa?😆
    DianaEmma:😆😆 tare fratiorulul tau :))
    Daniel urda: te rog sa lasi si linkul tau🙂

  5. Cred ca la toti era faza cu ” – imi aduci ceva bun ?” sau ” -ce mi-au adus bun? ” sau multi dintre noi nu mai intrebau si sareau direct pe geanta mamei cand aparea pe usa …
    Acum eu am obisnuit-o pe mami cu chestii dulci si nu numai iar cand merg acasa ma intreaba ” – Si? ce mi-ai adus bun? ”🙂

  6. Era o pasa oarecare, nu una magica, desi cand era plina devenea magica :))
    Nu mai am ‘pasa’ desi mi-ar trebui una :)) Sa mi se aduca si mie ceva buuuun.

Împarte o felie de grapefruit :)

