Nu poti sa imi spui lucrurile pe care, momentan, nici eu nu mi le pot spune

Sunt o fata extraordinara, da. Daca as fi baiat mi-as dori o prietena exact ca mine. Pot sa fac ce vreau eu, astfel incat sa fiu sigura ca am facut ceea ce e mai corect si sa nu imi pare rau. Daca as vrea o prietena buna, as vrea sa fie ca mine, sa imi spun direct in fata lucrurile rele si sa nu ma supar, ci sa incerc sa schimb, cat despre complimente, sa le zic atunci cand trebuie, iar daca nu imi place culoarea parului, sa nu te superi cand iti spun adevarul, dezamagirea doare cel mai tare, chiar mai tare decat indiferenta. Da, sunt extraordinara pentru ca nu am de ce sa imi fie rusine sau frica. Pentru ca pot sa fiu eu sub orice alt ambalaj, nu fundita ma face mai draguta. Fundita pe care incearca altii sa mi-o ataseze ma face hidoasa, dar daca cuiva ii place asa, nu ma deranjeaza, eu ma simt bine in interior. Dar daca imi faci sufletul sa se simta urat, nu-mi cere sa te pastrez acolo.

Nu poti sa imi spui lucrurile pe care, momentan, nici eu nu mi le pot spune. Exact cum spun fumatorii inraiti: nu-mi spune ce efecte are tutunul asupra sanatatii mele, ci spune-mi cum sa renunt.

Am scris asta pentru ca merit.

6 thoughts on “Nu poti sa imi spui lucrurile pe care, momentan, nici eu nu mi le pot spune

  1. Sa stii ca e mare lucru sa te cunosti atat de bine si sa te iubesti mult🙂 e ditamai dovada de incredere in fortzele proprii si in ceea ce esti! Way to go, Grapefruits! >:D<

Împarte o felie de grapefruit :)

