Bianca Dragusanu fara operatii estetice

Initial, cand am citit stirea, ca orice femeie, am avut o reactie de genul: haaaa, siliconata, falsa, uite ce urata era, uite ce grasa, uite cu cine e Botezatu. La o zi dupa ce am vazut stirea, am o alta reactie: bravo ei, bravo ei ca a slabit, bravo ei ca arata bine (desi genul acesta de frumos mie nu imi place), bravo ei ca a ajuns unde a ajuns, reusind sa depaseasca starea de femeie proasta-disperata dupa un barbat. Sa recunoastem, cate din noi, daca am avea bani si faima, cate n-am fi tentate sa ne punem silicoane, sa facem liposuctie si alte minuni, doar pentru a arata mai bine? Bineinteles, presa a atacat-o, lumea a ras de ea. Dar, cine rade la urma, rade mai bine, nu? O considera Catalin Botezatu frumoasa? Este invidiata de femei? Este un exemplu pentru zeci, sute de grase, urate si cazute in depresie? Ha!

49 responses

  1. Da, am vazut si eu stirea… eu nu o agreez prea mult pe tipa asta, dar nici n-o ador..nu prea ma intereseaza, de fapt. In schimb, grasa nu mi se parea nici atunci; era o persoana normala! Si nici urata,sincer… adica acum 10 ani chiar se purta machiajul ala! :-? Aia era moda, ce sa facem :lol: dar pt vocabular si cultura nu prea gasesc scuze :-s

  2. Habar n-aveam,nu ma pasioneaza stirile astea,dar acum ma amuz.Stii de ce?Sunt o femeie slaba si-mi doresc sa ma ingras de ani de zile,asta e,mereu mi s-a spus,ai sa vezi dupa 30,cand o sa iti doresti sa slabesti,am trecut de 30 de ceva vreme,imi doresc…sa ma ingras.Cand aud de vreo fatuca d-asta,ca la 48 e considerata grasa,ma ia cu rau,sau cand vad prin ziare pe vreuna in dreptul careia scrie 1,82 si 45 kg,dar ea arata de mama-mama, ma intreb “oare astea-s dimensiunile reale?Poza e faina,dar stiu cum arat eu la 1,65 si 49,5 de kg (acum) si clar fatuca nu arata asa de slaba”
    Cat despre ea, Bravo ei,ca a stiut ce vrea.

  3. nu mi se pare ca arata chiar asa urat inainte. bine, buzele si sprancenele nu-mi plac deloc dar asa se purta inainte. la fel si parul. poate ca atunci am fi zis ca e frumoasa,cine stie?
    da,acum e mai frumoasa dar e mult mai aranjata si e asa cum se poarta acum. sanii in schimb nu-mi plac deloc. mi-ar place sa am sani mai mari dar nu mi-as pune silicoane

  4. Eh, fata asta are oricum nişte probleme serioase. Acum, toţi avem anumite frustări în anumite momente, dar mai ţine şi de gestiunea lor într-o manieră în care să nu pici în ridicol (mai ales când nu te-ai înconjurat de oameni care să te poată ridica)…

  5. Chocolate Folie: lasa, ca doar nu e din ALMANAHE :lol:
    Fetita Jungliei 13: eu vreau sa slabesc :(
    Alina: sanii arata intr-adevar…niste baloane cu aer, sa fiu barbat, mi ar fi frica sa ii ating.
    KirstDay: sincer, am vazut o de 2-3 ori la Tv, dar n am auzit o vorbind, doar pe post de bibelou :D

  6. N-am nimic cu fata, bravo ei! Si parca ar fi singura! :-j

  7. Daca si asta e frumoasa dupa atea operatii… inseamna ca ne-am pierdut acuratetea vazului.

  8. Cine a zis ca e frumoasa? :))
    Bravo ei ca apare in presa si fraiereste, Rromania b-)

  9. Tin minte ca am vazut intamplator emisiunea in urma cu 11 ani. Bianca mi-a ramas intiparita in memorie prin aspectul fizic, nu am considerat-o deloc urata, dimpotriva, dar sa fim seriosi, diferenta dintre atunci si acum e uimitoare, iar singurul ei merit este ca a avut ambitie si a slabit, restul l-a facut bisturiul. Iar banii pentru operatiile estetice pun pariu ca nu sunt castigati din meseria de (foto)model, prin forte proprii, prin munca cinstita. Din acest punct de vedere nu are cum sa fie un exemplu pentru zeci si sute de femei.

    1. probabil banii sunt castigati din meseria de FUTOmodel!

  10. calling:out:your:name | Reply

    eu cred ca daca toate fete din ziua de azi am apela la liposuctie , silicoane si alte operatii estetice atunci si baietii ar trebui sa faca ceva pt k ne-am vedea prea frumoase si pe ei putin mai jos de noi . si eu as vrea sa slabesc am 1,58 m si 48 kg .. si eu as vrea sa ma inalt .. sau cine stie ca am o cariera stalucitoare .. da in orice caz nu as apela la chirurgie plastica pt k nu imi e rusine cu mine .. dar asta e .. unele fetiscane vor sa scartie pielea pe ele . pt ce? pt barbati? stati linistite ca nu muriti nemaritate=))=))=))

  11. Bianca Dragusanu este un obiect si atat. Ironia e ca era la fel de obiect si inainte de operatii.

  12. ce sa zik..mihai(exul )inca o mai iubeste si se baga cu ea in seama…aiurea….o pitipoanca

  13. eu nu cred ca a fost urata doar ca nu s’a aranjat asa de mult ca pana acuma…asta e…nimeni nu’i perfect

  14. Sincer sa va spun eu nu inteleg de ce o criticati mai bine spuneti ca nu aveti curajul sa va puneti silicoane nu ca v-ar fi frica de reactie barbatilor , va asigur ca nu este nicio problema in perspectiva asta , eu am silicoane de 3 ani iar sotul meu se bucura ca am facut acest pas si precedentul iubit nu avea nicio reactie impotriva mea … mi-e mi se pare o fata super ok , ea a dorit mai mult de la ea si s-a ambitionat si a facut acest pas prin intermediul operatiilor si mi se pare perfect rational , dc sa nu faci acest pas daca tu vei arata mai bine , te vei simti mai bine , vei avea un succes mai mare … Iar cultura nu cred ca este neaparat necesara in cariera de model , de ce oare Hagi e atat de iubit desi a fost si este “strain” de limba romana . Mi se pare o critica foarte usor de realizat nu stiu cati din acesti cititori au vreo legatura cu limba romana , insa sa critici este intotdeauna la indemana …personal mi se pare superba ..

  15. Adelina: n-am criticat-o. Am si zis, bravo ei ca a ajuns unde este, bravo ei daca o sa reuseasca sa se mentina. multe ca ea sunt, putine raman ;)

  16. Salut!! vreau sa spun despre Bianca Dragusanu ca este ‘FALSA” si la fizic si la minte.E o tzaranca folosita de toate VIP-urile barbatesti.Nu stiu ce vad barbatii la asta.Chiar ma dezgusta :(

  17. eu chiar nu va inteleg ce aveti voi impotriva k ea si-a facut operatii estetice ca sa arate mai bine e viata ei si are dreptul sa faca ce vrea cu corpul ei…sau poate sunteti putin
    invidiosi ca ea a ajuns vedeta prin modelling:-?? sh oricate operatii ar fi suferit recunoasteti k acum arata bine;)

  18. O femeie plastica …doar atat ! Cine nu ar fi frumos dupa zecile de operatii pe care si le-a facut aceasta fata? Sunt femei de o mie de ori mai frumoase decat aceasta fata care nu au nici-o operatie … Ar trebui sa apreciem mult mai mult femeile fara botox si silicoane … ar trebui promovat si altceva da na… Romania!!!

  19. Sunt curioasa cine va mai stii anul viitor pe vremea asta ceva de Bianca Dragusanu…

    1. uite ca mai e putin , suntem in 2011 si totusi inca se scrie despre ea :*

  20. na ce sa zic si eu as vrea sa arat k ea

  21. Bine,e foarte frumoasa sie s vare sa arat k ea.

  22. Este atat de usor sa stai in fata calculatoruli si sa critici.Putin stiu sa respecte pe cel de langa el sau nici macar nu fac un efort sa se intrebe de ce a facut fata asta ce a facut.Trebuie sa recunoastem ca e frumoasa,depinde de gusturi,fara nici o statistica as putea sa va asigur k 99 la sut dintre barbati si-ar dorio iar 99 la suta dintre femei ar vrea sa fie k ea.Eu am 1 75 92 65 93 dar recunosc din tot sincer k mi-as dori sa art k ea,desi nu ara rau de loc sincer si nu o spun eu ci in general cei care ma cunosc.Trebuie sa intelegem un lucru…nimic nu e oe veci iar frumusetea si ea este trecatoare cu totii stim asta lasatio sa se bucure femeia de ea si privitio barbatilor in continuare k stim cu totii ca va place k altfe nu accesati acest sait .Nui nimic rau sa fii frumos e rau sa fii invidios,stiti vorba aia; SI VULPEA ZICE CA STRUGURII-S ACRII DACA NU AJUNGE LA EI.

  23. si faza este k nujtiu de unde a avut ea bani de operatii estetice eu nu cred ca sia facut operatii estetice de slabire asteas minciuni a slabit ea mai apoi a vandut in spania utilaje si sia pus silicoane apoi cunoscuta fiind sia pus botox.in rest fata se schimba cand slabesti .toate grasdele au fata rotunda mai apoi o au cum le este data de dsumnbezeu asa a fost si la mine ami intai cat am foat grasa am avut fata rotunda iar acuma este destul de ovala cum am slabit .as puerile declaratiile astea cuy sutre de opartiie estetice

  24. oricum si acum e urata la fata .la tv pare frumoasa dar dak stay fata in fata q ea e urata mai si minte ca doar o operatie estetica a avut nush c a vazut botezatu la ea

  25. Nu cred ca este chiara sa de condamnat ca ti-ai facut o operatie estetica, de aceea s-au inventat, pentru a infrumuseta.

  26. nu inteleg de ce sunt unele femei asa de invidioase, care e problema daca si-a facut operatii? aaaaa, stiu problema este ca voi nu va puteti face pentru ca nu aveti bani, nu ca nu ati vrea ,stiti voi proverbul¨vulpea cand nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii¨ …hahaha, lasati fata in pace si nu mai fiti invidioase , ca invidia va face sa fiti si mai urate…..asta e fiecare cu norocul ei.

  27. Bravo Bianca!!!!esti foarte frumoasa,si ai un corp de ividiat!!!:X:X:X…..si voi astia care ziceti ca e curva,ce treaba aveti,bravo ei daca a fost si este,macar sa ii manance de bani pe fraieri si sa isi atinga scopul…Sincer si eu asi face asta ca sa ajung ca ea;);)FELICITARI!!!:X

    1. Bafta :)

  28. Sa ii manance da :)) Dar si cate p…. isi ia in gura =)) ohooo..

    Let’s see si pe fosta Inna: http://1.bp.blogspot.com/_1vkUNOvX41Y/THd_Ir9dhlI/AAAAAAAAATU/VF-Lhz7EJog/s1600/i.jpg
    :)

  29. Da, zici Bote si tragi apa… se contrazice aiurea, baietica asta.
    Cat despre ea, o alta petarda printre altele! :)

  30. Ce sa spun!Mare branza!

    Era:

    Nu era slaba.
    Nu stia sa se macheze ca o curva.
    Nu stia sa se imbrace ca o curva.
    Nu stia mai multe.

    Este:
    Trageti voi concluziile.

  31. asta nu e femeie, asta e animal de companie

  32. Fiecare e stapan pe propriul corp si poate face orice doreste…….

  33. Nu stiu ce rost are comparatia dintre Bianca actuala si cea din emisiunea prezentata?!
    Sincer fara machiajul idiot pe care il avea in emisiune,dar care era specific perioadei pot spune ca arata lafel de frumoasa.Ba as zice, ca era mult mai frumoasa si cu totul naturala.Cat dspre interventiile ei chirurgicale, era indreptatita sa faca ce vrea,corpul ii apartine.In locul ei eu nu as fi schimbat nimic,poate optam doar pt. implantul de silicoane.Iar viata ei privata este cumva problema altora???

  34. nu stiu de ce spun unii ca arata asa datorita operatiilor. trebuie sa fii destul de inzestrat pentru a arata asa. uitati-va ce talie are, saraca fata se chinuie sa arate asa. sunteti foarte invidioase fetelor. uitati-va in oglinda….si dati-va seama ca nici cu operatii nu ati arata asa.

    1. da,trebuie sa fii destul de inzestrat cu BANI.. pentru a arata asa :))

  35. E foarte frumoasă acum,dar nici acum 10 ani nu arăta rău.Îmi place părul care îl avea ,era simpatică.Chiar arată super bine,o frumuseţe :X

  36. “”Este un exemplu pentru zeci, sute de grase, urate si cazute in depresie? “””

    Hm, si tu cat de slaba oi fi? Si chiar daca oi fi acum vreo slaba-tzar, dupa vreo 5 ani, mai vezi tu :D
    Si oricum, exista fete mai plinute care la fatza arata mult mai bine decat multe dintre cele slabe. Uita-te in jur!!

  37. dacă asta merită să-i spui Bravo, mi se pare că valorile s-au cam inversat în univers. sigur, nu în universul infinit, ci în cel particular!

  38. Da…bravo ei din punctele tale de vedere, insa eu am parerea mea: poti sa arati si mai bine decat ea,dar daca deschizi gura si miroase a… scuza-ma credeam ca e blogu meu:))
    E o parvenita, oamenii cu adevarat valorosi care ar putea sa aiba ceva de spus in tara asta sunt umbriti de una ca ea.Nu inteleg de ce femeile sunt apreciate dupa cum arata si barbatii dupa cati bani au in cont.E ca atunci cand te duci la piata, esti full de bani si din aroganta alegi produsele cele mai scumpe cu cea mai buna reclama, dar te trezesti dupa ca ai fost manipulat de publicitate si produsul lasa de dorit.
    Sper ca mi-ai inteles ideea…si felicitari pentru blog.

  39. este frumoasa…dar are prea multe operatii estetice … eu admir oamenii naturali ….dar nici pe ea nu o detest este simpatica

  40. Din pacate persoane ca Bianca Dragusanu sunt un exemplu pentru pustoaice de liceu, pentru grase, cum ziceai, iar asta ar trebui sa ne dea de gandit. De ce trebuie sa luam ca exemplu o persoana doar pentru ca i-a placut lui Botezatu? El ar fi un fel de “grasul poporului”?? El a fost doar o sursa de “inspiratie” pentru medicii care au facut-o pe Bianca o diva. Nu contest ca e frumoasa, dar daca vroia putea sa aleaga frumusetea naturala, fara operatii estetice, botox sau alte interventii de genul.

  41. Trist…e frumoasa, asta este desi daca o vezi nemachiata te sperii de ea. Si eu sunt fotomodel si stiu cum arat imbracata in haine simple si nemachiata, ca naiba. Sa fi slab nu este nimic extraordinar, din contra, urasc sa fiu slaba, dar orice fac nu ma ingras. Nu sta hainele pe tine cum ai vrea si trebuie sa iti cumperi numai S-uri. Asa si ea, este doar un om, dar un om caruia i sa urcat la cap vedetismul din moment ce a putut spune: “In momentul asta orice femeie din Romania ar vrea sa fie Bianca Dragusanu!” Nu, eu una niciodata nu mi-as dori sa fiu ea, niciodata! Cand iubesti, iubesti o singura data si nu ii treci pe toti prin patul tau pentru bani. Nu este un exemplu, niciodata nu va putea fi indiferent de ce va face pentru ca deja a facut prea multe….

  42. Gusturi si gusturi …mie nu-mi place individa asta deloc ! parca-i decupata din Star Trek,n-are pic de caldura ,pic de mister ,pic de feminitate …e pur si simplu o individa decorativa ,limitata,cu mii de fite , o gramada de tupeu si nu stie sa se exprime sa lege si ea acolo o fraza ..dar asta este …televiziunea in Ro e facuta pt onanisti si iubitori de circ…pacat

  43. Nu am nimic impotriva ei dar vedeti voi sunt fete mult mai frumoase care sunt naturale dar nu le vede nimeni.Daca ar lu a cineva toate femeile naturale si le tuneaza va da ti seama ce ar fii))).O tara cu femei perfecte o ROMANIE perfecta ))

  44. indiferent de ce zice lumea din jur . oricum ei nu`i pasa . e o zeita ;)e epica. mereu are vorbele la ea . si stie f bine sa se puna in valoare :> GG ei :))

Împarte o felie de grapefruit :)

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 346 other followers

