la multi ani, de Florii!

floriileLa multi ani celor cu nume de flori. Sa va fie viata o floare, cu nenumarate petale. Sa va fie viata frumoasa, sa fiti mereu o bucurie pentru cei din jur, sa “infloriti” frumos, sa va “deflorati” cu cine trebuie :))  La multi ani colegelor mele de facultate Panseluta, Flori, Flory, Flori🙂 sunt mai multe, domnului profesor Lazar Florin, la multi ani lui Florin ( cretzu, cum ii spunem noi, baiatul cu netu🙂 ) , la multi ani pentru Danutz ( il cheama si Florin), ceriza (Florina) si lui Aditzu ( il cheama si Viorel) si nu in ultimul rand la muuuulti-muulti ani si pentru Pandutzu, stiu ca panda nu e o floare, dar nu am avut ocazia sa-i spun la multi ani pentru ziua lui si mai ales a fost atat de dragut sa ma intrebe:
panda: tu esti grapefruit. se pune ca floare? :))
eu: nu stiu, acum ma gandeam si eu ce “flori” mai stiu. ma pui ca floricica? :))

Frumos gest Pandutzule, apreciez si, daca pot sa fiu grapefruit, pot sa fiu si floare😀
Stiu ca e ziua voastra, dar tot voi o sa fiti cadoul :)  La multi inca o data, sper sa primiti multe flori!!!

p.s.s. daca de sarbatoarea Floriilor rupi petale din romanitza si spui: ma iubeste/nu ma iubeste…exista mai mari sanse sa te opresti la “ma iubeste?”🙂

5 thoughts on “la multi ani, de Florii!

  1. cu placere Pandutule, oricum tie iti sunt datoare.🙂 Nu m-am gandit ca pot fi si floare, de aceea am ramas placut surprinsa cand m-ai intrebat🙂 multumesc ca te-ai gandit la mine🙂
    A good friend, as always :*

Împarte o felie de grapefruit :)

