cine vrea un cutzu mic?

cutzuStiu ca o sa-mi pierd din vizitatori cu declaratia asta, dar: nu-mi plac animalele. Sunt zile in care imi vine sa-i fac “cutzu-cutzu” unui catel si “pisi-pisi” unui motanas, [ la pestisori oare cum se face?] dar sunt zile de sarbatoare atunci🙂 stiti vorba: “Pastele nu e in fiecare zi…” Din fericire, catelusul pe care l-a gasit Danutz e unul tare scumpel, cand i-am vazut poza aseara…mi-a trecut si supararea, asa de dragalas mi s-a parut :)) Din pacate, insa, Dan nu-l mai poate tine si ne-am gandit, si eu, si Pandutzua-i facem publicitate si poate-poate se gaseste un stapan iubitor si pentru el. Dan zice:  “e de rasa: e metis de pechinez cu chihuaua” :)) Maine o sa avem ocazia sa-l cunoastem si noi pe micul Blogo [asa l-am botezat eu, caci a ajuns mare vedeta in blogosfera🙂 ] , il aduce Dan la padurice. Daca nu-i gasim un stapan, ne-am hotarat ca-l facem gratar :)) so..hurry up and help us pliiiiiz🙂 Detalii despre catelus gasiti la Danutz pe blog!

12 thoughts on “cine vrea un cutzu mic?

  1. nice doggy:D dar ca animal de companie o sa-mi iau un dihor:D nu-s pretentiosi deloc, si pot sa il iau si la munte:D:D:D:D

  2. Ii cam uratel… dar nah! E mic si uratel…
    Gusturile insa nu se discuta! Raman la labradori sau golden retrieveri.

  3. Saracutul ….nu-l vrea nimeni😦 si nu-i uratel , e chiar dulce🙂 . Sper sa isi gaseasca cat mai repede un stapan care sa il faca fericit .

  4. Salut,
    e prima dată (într-un an de zile) de cînd am blog, cînd recurg la această metodă de spam.😀
    Cred însă, că pentru această cauză, merită efortul. Alătură-te şi tu campaniei No more shit (căcat de cîine sub tălpile noastre).
    Tu nu eşti sătul de atîta rahat de cîine?

Împarte o felie de grapefruit :)

