recomandare film: Priceless

Am asteptat 2 saptamani ca sa vad finalul filmului, dar nu am reusit atunci sa vedem si finalul.  Mi-a placut mult de tot: contine si comedie, si momente siropoase, si iubire, si lectii de viata…De ce ar fi in stare un indragostit? Sa-si dea si pielea de pe el pentru un zambet, sa-si piarda slujba, sa-si vanda camasa de pe el…sa cheltuie mii [de euro]. Care e granita dintre bani si iubire, dintre daruire si materialism…? E un film pe care trebuie sa-l vezi cu iubita/iubitul, in mod special daca El/Ea e mai materialist/a :))

“She only dated men with money…until she met a man with heart.”

priceless

14 thoughts on “recomandare film: Priceless

  1. Acum mi-l downloadez. Am ajuns la 25% deja:D Cred ca e tocmai genul meu de film. M-a atras fraza “She only dated men with money…until she met a man with heart.” Saru’ mana de recomandare.
    P.S.: Nu te speria, te rog, din cauza numarului mare de comentarii pe care ti le las. Pur si simplu simt nevoia sa las un comentariu la un articol bun. Sunt pe blogul tau deja de cateva zeci de minute si nu ma opresc aici.

  2. HubbaBubbo0…nu ma sperii🙂 ma bucur ca gasesti articole interesante. Am sa te rog sa lasi si linkul spre blogul tau. Am incercat sa intru dar nu l-ai salvat acolo la web🙂
    Filmul mi-a placut la nebunie…🙂 sper sa fie si pe placul tau🙂
    eu acum ma uit la LOST, sunt deja la seria 5😀

  3. Pe mine nu m-au acaparat serialele ca “Lost”, “Prison break” sau altele. Eu sunt mai degraba genul “Gilmore Girls”, “Sex and the City” saaaau “Dr. House”. Nu stiu daca ai auzit de/vazut “Dr. House” dar ti-l recomand, e GENIAL.

  4. nici eu nu sunt cu serialele, am luat “boala” de la prietenul meu…am inceput sa ne uitam impreuna la LOST si acum…cand am ajuns la ultima serie…nu pot sa renunt🙂 si sunt invidioasa ca el a terminat deja🙂

  5. Uite, am terminat de vazut “Priceless”. Nu ma simt dezamagita, ma asteptam doar sa fie ceva mai romantic. Ca sa intelegi ce zic, uite, filmele mele preferate sunt “If only” si “P.S.: I love you”. Eeeeh, fiecare cu ale lui.

Împarte o felie de grapefruit :)

