recomandare film: seven pounds

seven-pounds

 care e filmul meu preferat? Cred ca daca as face o clasificare acum, ar fi urmatoarea: 1.Slumdog milionaire, 2. Lilja 4-ever, 3. Seven pounds, 4. Saw. “Seven pounds” mi-a placut, intr-adevar, nu are un final previzibil, mi-a placut povestea in sine. Stiti ca nu spun multe despre film: gen: oricum, la sfarsit moare🙂 Mi s-a intamplat sa citesc o recomandare de film si, defapt, mi-a zis tot despre el, care e farmecul? Enjoy it. Si…nu, nu moare. Sau moare?🙂

16 thoughts on “recomandare film: seven pounds

  1. Sa va spun un secret. Grefa mica vrea sa ne casatorim, si pentru ca i`am spus ca nu ma casatoresc pana nu fac 10.000 de euro cu blogul meu a inceput sa imi faca reclama. :-))

  2. Hai ca te’am innebunit🙂 dar vreau sa’ti mai zic unu.”Once” e cam neinchegat (are 1h 15min) dar mi’a placut muzica din el extrem de mult (cam despre asta e vorba..uita-te pe imdb un pic🙂 )

  3. @Panda, merci de recomandari, din pacate, am vazut doar “the notebook” din ce mi-ai recomandat. Oricum, merci pt seven pounds, chiar mi-a placut.
    @Florin: de ce nu spui defapt adevarul? Ca ti-am zis ca ma marit cu tine doar in cazul in care reusesti sa depasesti un anumit nr din zelist, si pentru ca nu vreau sa te fac sa suferi, am zis sa te ajut.🙂

  4. @Panda, am zis: am vazut doar “the notebook” din ce mi-ai recomandat. Iar topul filmelor recomandate e cel al filmelor vazute recent, anul acesta.
    @Mobscene, mi-ai mai zis de filmul ala, o sa ma uit, promit.
    @Florin, hai sa vedem, pe cine crede lumea :)))

  5. Hitch e haios. Comedie siropoasa! Nici eu nu mai zic ce si qm in filme, doar le recomand. Nu e mai bn asa?🙂
    Abia astept sa vad si eu Seven Pounds!

Împarte o felie de grapefruit :)

