Too good to be true

Se putea să nu se îndrăgostească turcul de mine? Promisiuni de vacanţe în Istanbul, şcoală plătită, maşină şi răsfăţ feminin- cam tot ce şi-ar dori o fată, în zilele noastre de criză economică şi sufletească. A trebuit să zic nu, să-mi fac bagajul şi să plec- o fi greşit, sau nu, nu-mi pasă!

Eu nu mă culc cu seful pentru o poziţie mai bună şi nici cu profesorii pentru o notă mai mare. Eu nu-mi vând sărutările pentru plaje în Ankara sau trupul pentru maşini BMW. Eu nu-mi fac unghiile sau părul la coafor, ca să impresionez un bărbat.

Mie mi se întâmplă lucruri frumoase şi fără să fac asta! Desigur, sunt puţin dezamăgită, dar cred că tot răul e spre bine. Habar nu am cum o sa-mi plătesc chiria, luna viitoare, dar măcar sunt mândră de mine, aşa-cu sâni mici şi creier mare. Fir-ar ele de gropiţe în obraji!

Nu mi s-a cerut să plec, dar nu m-aş fi simţit în largul meu, ştiind că şeful are fantezii cu mine, în timp ce îi amestec zahărul în cana cu ceai; nu-mi place când mi se aplică tratament special şi, cel mai mult, nu-mi place să mă simt datoare sau obligată cu ceva, faţă de cineva.

Really?

18 thoughts on “Too good to be true

  1. Jos palaria in fata ta Grapefruits! Mai putine ca tine in ziua de azi! Sunt sigura ca vei gasi un lat job, unde nu ti se cer compromisuri! 😉

  2. uite un om care gandeste, e demn si franc, nu altfel! nu e obiect de adorat, are minte si decide intr-un fel si-si respecta decizia no matter what. descurci tu cumva si chiria aia, desigur, nu-ti face probleme!

    (this is) happiness means to me- amy mcdonald 🙂

  3. Bravo, Grapefruits! Mi se parea prea bun ca sa fie adevarat ce traiai tu acolo, dar uite unde era surpriza.. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat, dar sunt sigura ca te vei descurca. Hold on!

  4. Ești o persoană diferită decât celelalte. Și ce-i mai important este cu tu ești mândră de tine 🙂 Gropițele nu le înjura că fac parte din tine 🙂

  5. Pare rau sa aud asta, dar lasa ca va fi bine! Va fi ok si cu chiria si cu tot! Fii mandra si ramai asa! Ai grija!

  6. te inteleg asa de perfect:) si eu sunt in Uk,am lucrat la un caffee shop,bossul era turc,cam aceeasi chestie si aceleasi promisiuni;si din experienta mea,din cate am vazut si auzit cam asa sunt turcii.Sunt aici unii care au neveste si copii si isi intretin cate o amanta undeva la cateva mile de casa.Mi se pare ridicol ca fac asta ,avand in vedere ca in cele mai multe cazuri sotia e constienta de asta.Plus ca am tot citit prin ziare ca in Turcia 95%din barbati isi inseala sotiile si an tot felu de chestii,cred ca la ei tine de felul lor de-a fi,sa faca afaceri cu caffee shopuri si cluburi si sa-si insele prietena/logodnica/nevasta. Oricum ai ales bine sa pleci,e cea mai buna varianta,la fel am facut si eu.:)

  7. Of, nici n-ai ajuns bine 🙂
    Eu nu te felicit pentru alegere, stiam sigur ca ai principii sanatoase, era firesc sa faci asta. Multa bafta!

  8. Ma bucur sa citesc asta…Sa vad ca mai sunt femei care au demnitate si respect fata de sine.
    Cum au zis-o cu totii : bravo!
    Bafta tie,si ..la sigur totul se va rezolva.

  9. Bine ai facut 😉 Esti tare ! Din greseli invatam si sunt sigura ca acum vei fi atenta ca urmatorul sef sa nu fie turc 😆

  10. mda, eterna dilema: if you blend in you’re nothing special, if you don’t blend in you’re always special.

Împarte o felie de grapefruit :)