dragostea sufera, dragostea indura, bla-bla

Da, am crezut si eu o perioada in: dragostea sufera, dragostea indura, dragostea iarta. Oamenii nu vor sa sufere nici cand sunt bolnavi, de ce ar vrea sa sufere in clipele cand ar trebui sa fie cei mai fericiti de pe pamant? Daca cineva o sa imi dea exemplul dragostei lui Dumnezeu, care si-a jertfit fiul, atunci Domnul sa ma ierte, dar oamenii asteapta o a doua venire, nu le-a fost de ajuns o dovada, niciodata n-o sa fie multumiti, unii s-au resemnat chiar cu gandul Infernului, cine mai are nevoie de Rai?

Sa nu-mi spuneti mie ca dragostea rabda, ca dragostea indura cand toata crucea e pusa doar pe umerii unuia dintre cei 2 din relatie, celalalt merge alaturi, poate chiar iti pune pedica. Ce-i pasa lui ca te doare? Suferi daca vrei sa iubesti. Adica,  daca chiar te incapatanezi, nu? Ai curaj, te mananca lupul.

Uneori ne luam povara unei cruci care nu ne apartine, iar asta n-o sa ne faca invingatori. Dragostea sufera si indura pentru amandoi, altfel se cheama ca unul sufera si indura din cauza celuilalt. Am visat ca sunt fericita si m-am trezit cu zambetul pe buze. Sunt fericita. E unul din visele despre care nu trebuie sa ma intreb ce inseamna.

8 thoughts on “dragostea sufera, dragostea indura, bla-bla

  1. Dragostea sufera, dragostea indura, dragostea iarta intr-o relatie in care exista dragoste bilaterala in adevaratul sens al cuvantului. Teoria e buna, contextul pare a fi gresit in cazul tau. Nu trebuie sa te sacrifici in orice relatie, de dragul sacrificiului.

  2. Noi suferim că “aşa vrem” deci, fiecare alege. Unul încearcă macar să privească mai optimistic, alţii apleacă capul. Da, noi alegem cum să fim. Noi alegem să iubim…noi! Am menţionat asta şi la mine… în articolele cele mai recente*.
    Şi da, se spune că într-o relaţie, cineva iubeşte mai mult..

  3. tine bine zambetul ala acolo si nu-i mai da drumu’. Invata-l ca acolo e locul lui si ca nu are voie sa-l mai paraseasca niciodata ;)

    e adevarat ce spui… insa uneori trebuie sa trecem si prin astfel de experiente in care 1 sa duca greul, doar pentru a stii sa recunoastem si sa apreciem implicarea, atunci cand o vom intalni. ;)

  4. Doamne ce desteapta esti….nu gumesc :) … cateodata trebuie sa-ti mai spuna cineva asta: “no one stays in love by chance, it is by work”….so true

  5. Cat de adevarat. Sfatul meu este sa nu fi tu cel care munceste. Ai grija sa fi cel care primeste. :)
    Eu sunt cea care munceste. Si la socrii mei ea e cea care primeste.
    Se poate trebuie doar sa ai grija pe ce pozitie joci. :)
    Iti doresc sa ramai fericita toata viata.

  6. Despre o dragoste care provoaca traume, care ucide sufletul, o dragoste unilaterala si nebuneasca, o inchipuire sau o cruda realitate, am inceput sa scriu si eu pe blog. Ieri m-am trezit dintr-o lunga boala, o suferinta care parea fara de sfarsit. M-a trezit EL. E povestea mea, e cat de poate de reala si infricosatoare.

Împarte o felie de grapefruit :)

