happy happy

not-overM-am saturat de bloggeri tristi, de bloggeri care nu fac decat sa scoata si mai tare in evidenta problemele societatii, pe care, de altfel, le stim si noi. Gata! Vreau ca de azi sa citesc posturi precum a lui moflea, pline de optimism, umor. Vreau sa vad ganduri de bine, vreau sa citesc ca lumea e fericita, ca iubeste, ca se simte bine. Eu sunt happy, cu motive, fara motive, de azi am de gand sa ma simt bine, sa spun bancuri, sa le spun colegelor de la facultate ca arata bine, sa iubesc, sa spun lucruri frumoase, sa am incredere si sa imi arat gropitele. Cine nu zambeste, pe blogul meu nu pofteste! Na!
Dedic postul lui
sometimeiwasachild cu urararea: multa sanatate tatalui tau, noi bloggerii optimisti suntem alaturi de tine, iar pentru asta esti datoare cu un post plin de optimism :*

14 thoughts on “happy happy

  1. Multumesc!!!!!!!O sa tin cont de postul optimist!Deja am o veste buna de la doctori 😀 multumesc mult,ai facut un gest foarte frumos :”>

  2. sometimes…daca ai sti cat ma bucur pentru vestea buna de la medici…sincer…sper sa fie bine. Ma bucur ca te-am facut sa te simti mai bine, am facut-o pt tine, si pentru tatii nostri…sunt cei mai buni din lume :*
    bbyd0ll…ha! asa, imi place de tine. te-ai conformat
    hime 🙂 sa speram sa fie bine 😀

  3. Multa sanatate si din partea mea si bravo medicilor :d

    “Moartea e un fenomen simplu in natura, numai oamenii il fac inspaimantator” (Marin Preda) 😉 cam crud citatul asta :-??

  4. w.h.y?
    E bine ms 😉
    Uite una de vise ca tot vorbeai:
    “Daca visezi copil cu tzatza-n gura langa cap de pisic intr-o lingura intoarsa spre rasarit in cupa unui excavator pe malul unui cires”…inseamna….ca esti paranoic rau de tot=)))

  5. Mersi mult pentru reclama, dar din pacate o perioada o sa postez mai greu ca am ceva probleme de suflet si nu prea le rezolv nici cum si mai si lucrez si nu prea am timp. Dar pentru reclama iti dau un grapefruit 😉

  6. Asa asa sa faci! IAr ti’am dat leapsa (dar evident ca n’am linkuit’o ca ca te anunt pffff..in fine, i’a vezi asta’ti place!? Te pup.

  7. mai grape…eu am o vb….daca nu razi de viata…rade viata de tine si atunci e de rau….asa ca zambeste frate…oricum maine va fi mult mai rau decat e azi:d

Împarte o felie de grapefruit :)